مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-20سياسي

بخشدار: مشکلات آبپخش در حوزه های آب و راه جدی است


بخش آبپخش در حوزه های زیرساختی و مشخصاً دو موضوع آب و راه به عنوان محورهای اصلی هرگونه پیشرفتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار آبپخش با تشکر از استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان، اظهار داشت: از حُسن اعتماد استاندار بوشهر و فرماندار جهادی و پرتلاش دشتستان  بابت اعتمادشان به فرزند کوچک دشتستان بزرگ، کمال سپاس و امتنان را دارم.

وی افزود: من دوباره به دشتستان بزرگ، به زادگاهم، به دیار غضنفرالسلطنه ها، به دیار شهید صادق گنجی ها و به دلم برگشتم؛ خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم عزیز آبپخش را به من عطا کرد.

سلیمی مفرد ضمن تشکر از اقدامات بخشدار سابق آبپخش، بیان کرد: بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های بخشدار سابق آبپخش در طول دو سال گذشته تقدیر و تشکر کنم و برای ایشان که از مدیران موفق دولت در شهرستان دشتستان است، در مسؤولیت جدیدشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: دولت انقلابی در سال 1400 با انتخاب مردم بر سر کار آمد و حال خود در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ در 11 اسفند قرار دارد.

  وی تاکید کرد: انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است و از این جهت دارای اهمیت بالایی برای دولت است و وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تلاش می کند تا زمینه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار: مشکلات آبپخش در حوزه های آب و راه جدی است

بخشدار: مشکلات آبپخش در حوزه های آب و راه جدی است