مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-03سياسي

بسیج علمی گامی برای ارتقای بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان


مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اصفهان گفت: بسیج علمی گامی برای ارتقای بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان در سطوح مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مرتضی عمومهدی،  جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بعدازظهر روز یک شنبه در نشست خبری رونمایی از طرح توانش سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با بیان این که وجود انسان نیاز به یک شعله برای فوران شدن و شکوفا شدن دارد، اظهار کرد: باید بستر و عرصه ای برای استعدادهای درونی جوانان و نوجوانان فراهم شود تا آینده به دست این افراد رقم بخورد.

وی با بیان این که برنامه طرح توانش برای دوره متوسطه اول طراحی و پیش بینی شده است، گفت: این طرح  آغازگر حرکتی است که ثمرات زیادی برای جامعه خواهد شد.

سید مهران طباطبایی، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به همکاری های خوب بین بسیج، سپاه و آموزش و پرورش در دولت جدید، اظهار کرد: تمام افراد جامعه روزی در آموزش و پرورش بوده و از آن جا به جایگاه های مختلف رسیده اند.

وی افزود: اگر استعداد دانش آموزان از بدو ورود به مدرسه به درستی شناسایی شود، این استعدادها را می توانیم راهنمایی کرده و به ثمر برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج علمی گامی برای ارتقای بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان

بسیج علمی گامی برای ارتقای بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان