مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28اقتصادي

صادارت ایران به عراق 30 درصد رشد کرد


دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق با اشاره به رشد 30 درصدی صادرات ایران به عراق به لحاظ ارزشی در 7 ماه از سال جاری، گفت: چالش هایی در مورد صادرات به عراق داریم که غفلت از آن ها می تواند اثرات منفی بر صادرات ما به این کشور داشته باشد.

- جهانبخش سنجابی شیرازی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت تجارت ایران با عراق، اظهار داشت: صادرات ایران به عراق در 7 ماهه ابتدای امسال رشد بیش از 30 درصدی داشته است اما این موضوع نباید ما را از واقعیت ها و چالش های صادرات به این کشور غافل کند.

  * رشد صادرات گاز به عراق دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق افزود: اگرچه در خصوص صادرات به عراق به لحاظ ارزشی رشد داشته ایم اما بخشی از این رشد مربوط به افزایش 1.

8 صادرات گاز ما به عراق است که با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال ممکن است نتوانیم رشد صادرات گاز به عراق را حفظ کنیم و با کاهش ضریب رشد صادرات گاز مواجه شویم که در این صورت حتما تا پایان سال درصدی از این افزایش 7 ماهه صادرات ما به عراق تعدیل می شود.

  * افزایش هزینه واردات کالاهای ایران به عراق  وی با اشاره به برخی اقدامات بانک مرکزی عراق که می تواند مانعی بر سر راه صادرات ایران به عراق باشد، گفت: با توجه به نرخ ارز آزاد و نرخ ارز بانکی در سیستم اقتصادی عراق که در بعضی روزها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادارت ایران به عراق 30 درصد رشد کرد

صادارت ایران به عراق 30 درصد رشد کرد