مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-20بين الملل

زلنسکی : هیچکس نمی داند جنگ کی تمام می شود


ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که می خواهد گفت وگویی را با اوربان جهت «یافتن راه حل هایی» برای این اختلافات ترتیب دهد و مجددا ابراز امیدواری کرد نسبت به اینکه واشنگتن، - ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که می خواهد گفت وگویی را با اوربان جهت یافتن راه حل هایی برای این اختلافات ترتیب دهد و مجددا ابراز امیدواری کرد نسبت به اینکه واشنگتن، کی یف را تنها نمی گذارد.

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین آخرین کنفرانس خبری سال 2023 را درحالی برگزار کرد که هنوز چشم انداز روشنی برای ادامه کمک های آمریکا و اتحادیه اروپا به این کشور جنگ زده وجود ندارد و با آگاهی نسبت به این موضوع تاکید کرد که هیچکس نمی داند جنگ اوکراین چه زمانی به اتمام خواهد رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با اینکه جنگ اوکراین به زودی در فوریه سال 2024 وارد دومین سال خود خواهد شد، رییس جمهور این کشور آخرین کنفرانس خبری سال جاری میلادی را با تمرکز بر این جنگ و وضعیت کنونی کشورش برگزار کرد.

  براساس آنچه روزنامه گاردین گزارش می دهد، ولودیمیر زلنسکی از برنامه ای برای جذب 500 هزار تن نیروی جدید خبر داد.

  او در این کنفرانس خبری در کی یف با اشاره به موضوع بسیج نیروهای اوکراینی عنوان کرد: فرماندهان به دنبال 450 هزار الی 500 هزار نفر نیروی تازه نفس برای ارتش اوکراین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی : هیچکس نمی داند جنگ کی تمام می شود

زلنسکی : هیچکس نمی داند جنگ کی تمام می شود