مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-28سياسي

دستاوردهای شهید «فخری زاده» که از آن بی خبرید


دستیار رییس سازمان پدافند زیستی کشور با اشاره به روحیه جهادی و فعالیت های جدی شهید فخری زاده می گوید که تولید واکسن و کیت کرونا، طراحی اولین آزمایشگاه سطح سه ایمنی زیستی سیار و طراحی آمبولانس های مخصوص بحران شیمایی از دستاوردهای این شهید بزرگوار است.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: همکارانش از او به عنوان ذوالفنون یاد می کنند و می گویند او در علوم مختلف تبحر داشت و به همین دلیل هم رهبر انقلاب در توصیف شخصیتش فرمودند دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم نظیر بود.

هفتم آذرماه 1399 و درست در چنین روزی بود که تیر شوم استکبار به دست مزدور غاصب خود، بر سینه فخری از زادگان این سرزمین نشست و اندوهی را بر دل ایرانی ها نشاند.

امروز سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده است، دانشمند هسته ای که تنها در حوزه هسته ای فعالیت نداشت و دستاوردهای ماندگار علمی زیادی را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشته است.

از همین رو با محمد کریم نیا دستیار رییس سازمان پدافند زیستی کشور گفت وگو کردیم.

او که نزدیک به یک دهه با شهید فخری زاده آشناست و 5 سال در پروژه های مختلف با این شهید همکاری داشته است می گوید: معتقدم شهید فخری زاده ذوالفنون بود، به دلیل اینکه شاعر بود، شعر می گفت و هزاران بیت شعر را حفظ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای شهید «فخری زاده» که از آن بی خبرید

دستاوردهای شهید «فخری زاده» که از آن بی خبرید