مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-12اقتصادي

ثبت بیش از 145 میلیون تردد در جاده های آذربایجان غربی طی 8 ماهه امسال


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری افزون بر 145 میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری افزون بر 145 میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده، که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

علی امامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته نیز بیش از 124 میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان 41 سامانه ثبت تخلفات یا پلاک خوان نیز وجود دارند که تا کنون بیش از 98 میلیون پلاک را رصد کرده اند.

وی با اشاره به رصد پلاک های متخلف ادامه داد: تاکنون 632 هزار پلاک به عنوان متخلف در سامانه ثبت شده که بیش از 596 هزار پلاک از این تعداد به پلیس ارسال شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان سخنان خود اعلام کرد: 43 سامانه نظارت تصویری برای رصد محورهای شریانی از لحاظ وضعیت جاده ها، مسدودی، کولاک و برفگیری در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 145 میلیون تردد در جاده های آذربایجان غربی طی 8 ماهه امسال

ثبت بیش از 145 میلیون تردد در جاده های آذربایجان غربی طی 8 ماهه امسال