مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-23سياسي

رییس مجلس: جنگ ترکیبی را با استفاده از آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) شکست بدهیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش اخلاق و معنویت آیین نکوداشت و تکریم بانوان مبلغ و محفل دار قرآن کریم صبح امروز پنجشنبه دوم آذرماه به همت مؤسسه معارف اسلامی امام رضا (ع) و با سخنرانی محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از .

- رییس مجلس: جنگ ترکیبی را با استفاده از آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) شکست بدهیم رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم نخستین آیین نکوداشت و تکریم بانوان مُبلغ و محفل دار قرآن کریم شهر تهران گفت: انقلاب اسلامی را مدیون قرآن هستیم و از طریق آموزه های قرآنی و اهل بیت (ع) می توانیم در جنگ ترکیبی پیروز شویم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش اخلاق و معنویت آیین نکوداشت و تکریم بانوان مبلغ و محفل دار قرآن کریم صبح امروز پنجشنبه دوم آذرماه به همت مؤسسه معارف اسلامی امام رضا (ع) و با سخنرانی محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید و قرآن پژوهان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با بیان اینکه انقلاب ما بر اساس مبانی قرآنی شکل گرفته گفت: امام خمینی (ره) جز برای خدا کلامی بر زبانش جاری نشد و با روحیه ظلم ستیزی برخاسته از قرآن این تحول عظیم و انقلاب را رقم زد و دین و معنویت را به جامعه برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: جنگ ترکیبی را با استفاده از آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) شکست بدهیم

رییس مجلس: جنگ ترکیبی را با استفاده از آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) شکست بدهیم