مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-12اجتماعي

پیش بینی آخر هفته سرد و برفی برای گیلانی ها


مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما مناطق مختلف استان طی روزهای آیند خبر داد و گفت: طی چهارشنبه و پنجشنبه، بارش باران و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود.

- محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای گیلان، اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی گیلان (جهت اقدام ضروری)، از ظهر چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه (22 تا 23 آذر) با تقویت ناپایداری و موج هوای سرد در منطقه، بارش ها در استان تشدید می شود.

  به گفته وی، طی این مدت ابرناکی و مه آلود شدن هوا، بارش باران (برخی مناطق شدید، موقتی خیلی شدید)، وزش باد شدید، رعدوبرق و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تقویت جریانات سردشمالی و برودت هوا، از کاهش محسوس دما مناطق مختلف استان طی روزهای آیند خبر داد.

  دادرس برای برخی مناطق استان به ویژه سواحل و ارتفاعات، وزش باد شدید تا خیلی شدید نیز پیش بینی کرد و افزود: به سبب شدت بارش ها، آب گرفتگی و اختلال در تردد، بالاآمدن آب و طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیلاب و روان آب، رانش و لغزش زمین، شکستن و سقوط درختان و خسارت به سازه ها و ابنیه مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آخر هفته سرد و برفی برای گیلانی ها

پیش بینی آخر هفته سرد و برفی برای گیلانی ها