مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-13سياسي

امیرعبداللهیان: کشورهای اسلامی مانع تحقق اهداف شرورانه رژیم صهیونیستی شوند


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در دیدار «سالم عبدالله الجابر الصباح» وزیر خارجه کویت در ژنو، از مواضع حمایتی قوی دولت، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در دیدار سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر خارجه کویت در ژنو، از مواضع حمایتی قوی دولت، مجلس و مردم این کشور از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار حسین امیر عبداللهیان با تاکید بر اهمیت مشورت های مستمر دو کشور در سطوح مختلف، این مشورت ها و گفت وگوها را در توسعه مناسبات دو کشور مهم و مؤثر توصیف کرد و دعوت از همتای خود جهت سفر به تهران را تجدید کرد.

وی با اشاره به اینکه نشست سران کشورهای اسلامی و عربی در ریاض در خصوص فلسطین نشست مهمی بود، بر ضرورت تداوم اقدامات مؤثر برای متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به حمایت تمام عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا به رغم ارسال پیام های مکرر خویشتنداری به دیگران در منطقه، اما در عمل یک طرف جنگ علیه غزه است و تمام امکانات خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به کار گرفته است.

رییس دستگاه دیپلماسی با اشاره به ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در حمله به غزه، اظهار کرد: اکنون رژیم صهیونیستی به طرح کوچاندن مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: کشورهای اسلامی مانع تحقق اهداف شرورانه رژیم صهیونیستی شوند

امیرعبداللهیان: کشورهای اسلامی مانع تحقق اهداف شرورانه رژیم صهیونیستی شوند