مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-06ورزشي

اراده ای که معلولیت را ضربه فنی کرد/ هنوز شغلی مناسب ندارم!


باور دارم انسان برای پیشرفت باید یک سری سختی ها و مشقت هایی را تحمل کند و معلولیت چیزی نیست که بتواند ما را در زندگی محدود کرده و ریشه های امیدمان را بخشکاند.

- اراده ای که معلولیت را ضربه فنی کرد/ هنوز شغلی مناسب ندارم! ایسنا/گلستان باور دارم انسان برای پیشرفت باید یک سری سختی ها و مشقت هایی را تحمل کند و معلولیت چیزی نیست که بتواند ما را در زندگی محدود کرده و ریشه های امیدمان را بخشکاند.

تصمیم گرفتم به مناسبت روز جهانی معلولین با زهرا دانایی طوس گفت وگو کنیم، او سومین دوره ای است که در مسابقات پارا آسیایی شرکت کرده که این دوره در جایگاه نایب قهرمانی درخشیده و تنها بانویی است که در مسابقات المپیک و پارا المپیک 2016 برزیل از استان گلستان در 40 سال بعد از انقلاب حضور داشته است.

زهرا ساکن مشهد بوده و به همین جهت گفت وگوی ما تلفنی است، پس از دومین بوق پاسخ داده و با یک احوالپرسی پر انرژی از من استقبال می کند از او می خواهم تا مسیر زندگیش را برایم شرح دهد، شروع که می کند نخست از تیم ملی والیبال و نقش 15 ساله پاسوری اش می گوید و توضیح می دهد: چون خیلی به ورزش علاقه مند بودم و در دبیرستان هم بسکتبال و والیبال بازی می کردم پس از معلولیتم هم عضو ثابت تیم ملی شدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ای که معلولیت را ضربه فنی کرد/ هنوز شغلی مناسب ندارم!

اراده ای که معلولیت را ضربه فنی کرد/ هنوز شغلی مناسب ندارم!