مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-15سياسي

دولت سیزدهم، ناجی تک نگین تابان کرانه خزر


تنهایی و سکون اسرار را درون خود حفظ می کند و آشوراده که پیش تر از به هم پیوستن سه جزیره تشکیل شده بود با تغییرات شرایط جوی و بالا آمدن سطح آب و به عمق رفتن دو جزیره دیگر برای همیشه تنها باقی ماند و بار اسرار تاریخ را به دوش گرفت.

- ایسنا/گلستان تنهایی و سکون اسرار را درون خود حفظ می کند و آشوراده که پیش تر از به هم پیوستن سه جزیره تشکیل شده بود با تغییرات شرایط جوی و بالا آمدن سطح آب و به عمق رفتن دو جزیره دیگر برای همیشه تنها باقی ماند و بار اسرار تاریخ را به دوش گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خاکی که اصالتش نام ایران است، در این کرانه بی همتاست و خزر به داشتنش می نازد؛ جنگجویی که یکصد سال در اسارت تزار روس چنگ و دندان تیز کرد و برای بقا همچو انسانی که درازای عمر را طلب می کند پا بر آب کوبید، قد علم کرد و جانی سالم به در برد، دژهای محکم استعمار را درهم شکست و مامنی ماند برای ببرهای بیشه خزر، اسب های وحشی ترکمن و رقص پرندگان مهاجر آسیای مرکزی در سرزمین مادری.

روزها سپری شد و آشوراده با سخاوت آغوشش را به روی مردمانی باز کرد که امیدوار جهت کسب روزی حلال بار سفر برای زندگی به این جزیره 400 هکتاری را بسته بودند و بنا داشتند همنشین غروب های سرخ و شب های ستاره باران آن شوند و سخاوتش را برای میزبانی از مهمانان آن وام گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم، ناجی تک نگین تابان کرانه خزر

دولت سیزدهم، ناجی تک نگین تابان کرانه خزر