مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12سياسي

نشست علمی با عنوان نقش دیوان عدالت اداری در صیانت از قانون اساسی


هم زمان با فرا رسیدن روز قانون اساسی، نشست علمی با عنوان نقش دیوان عدالت اداری در صیانت از قانون اساسی با حضور دکتر غلامرضا مولابیگی عضو حقوق دان شورای نگهبان و معاون سابق قضایی دیوان و استقبال پرشور دانشجویان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

- نشست علمی با عنوان"نقش دیوان عدالت اداری در صیانت از قانون اساسی" ایسنا/مازندران هم زمان با فرا رسیدن روز قانون اساسی، نشست علمی با عنوان"نقش دیوان عدالت اداری در صیانت از قانون اساسی" با حضور دکتر غلامرضا مولابیگی عضو حقوق دان شورای نگهبان و معاون سابق قضایی دیوان و استقبال پرشور دانشجویان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست که توسط مرکز پژوهشی مشترک قوه قضاییه و دانشگاه مازندران با همکاری انجمن علمی حقوق و حمایت معاونت های فرهنگی و اجتماعی و پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد، دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بر ضرورت مطالبه گری در خصوص اجرای اصول قانون اساسی به ویژه اصول مبتنی بر مبانی اعتقادی و اخلاقی در جهت رشد فضایل اخلاقی و معنوی در جامعه تاکید کرد.

دکتر مولابیگی عضو حقوق دان شورای نگهبان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه مازندران، به تشریح ابعاد مختلف استناد دیوان عدالت اداری به قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی با عنوان نقش دیوان عدالت اداری در صیانت از قانون اساسی

نشست علمی با عنوان نقش دیوان عدالت اداری در صیانت از قانون اساسی