مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-23اقتصادي

ملّی سرمایه؛ سکوی سرمایه گذاری و تأمین مالی جمعی تحت نظارت سازمان فرابورس ایران


مؤسس پیشخوان ملّی با اشاره به عملکرد سامانه ملّی سرمایه ، به فرآیند سرمایه گذاری مبتنی بر تأمین مالی جمعی از طریق این سامانه اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هدایت اله سلیمی با اشاره به اهتمام سازمان فرابورس ایران به حوزه فناوری های نوین مالی در سال های اخیر، بیان کرد: سازمان فرابورس ایران باهدف حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان و طرح های مولد و همچنین ایجاد روش های سرمایه گذاری امن و پربازده برای سرمایه گذاران در بخش خصوصی، به سازوکار تأمین مالی جمعی توجه ویژه ای داشته است.

 وی تصریح کرد: مهم ترین هدف یک سکوی تأمین مالی جمعی این است که مشارکت و سرمایه گذاری مردمی در بخش خصوصی و کسب وکار، سازماندهی و تضمین شده بوده و همچنین شرکت های دانش بنیان و شرکت های ارزش آفرین بتوانند با ارائه ضمانت نامه های بانکی صادر شده از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی و یا بانک ها، منابع مالی جهت اجرا یا توسعه طرح های خود را با سرعت بیشتری تأمین کنند.

 مؤسس پیشخوان ملّی مجدداً با تأکید بر این موضوع که ملی سرمایه سکوی سرمایه گذاری در حوزه تأمین مالی جمعی بوده و زیر نظر سازمان فرابورس ایران فعالیت می کند، گفت: ملّی سرمایه حلقه اتصال بین سرمایه گذاران و بخش خصوصی بوده و وظیفه ارزیابی دقیق طرح ها، تضمین وجوه سرمایه گذاری شده برای سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملّی سرمایه؛ سکوی سرمایه گذاری و تأمین مالی جمعی تحت نظارت سازمان فرابورس ایران

ملّی سرمایه؛ سکوی سرمایه گذاری و تأمین مالی جمعی تحت نظارت سازمان فرابورس ایران