مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-19اقتصادي

درآستانه شب یلدا؛ مرغ و گوشت کیلویی چند؟


جهانیان یکی از شهروندان اهواز می گوید: نبود نظارت لازم و برخورد مناسب با گران فروشی در بازار بسیار مشهود است چرا که مرغ، به عنوان ارزان ترین گوشت مصرف خانوار امروز در بازار اهواز 103 هزار تومان به فروش می رسد.

- یک شهروند اهوازی گفت: امروز برای خرید گوشت قرمز به بازار آمدم و در کمال ناباوری هر کیلو گوشت قرمز 530 هزار تومان فروخته می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس /قدم به قدم به روزهای آخر پاییز و شب یلدایی که اکثر مردم آن را بهانه ای می کنند تا ساعتی را در کنار خانواده و دوستان باشند نزدیک می شویم و تب و تابی در بازارها به راه افتاده است.

قطعا آنچه که سفره این دورهمی را بزرگ و پررنگ می کند اقلام خوراکی است که تهیه و تدارک دیده می شود؛ اما آیا قیمت ها اجازه پهن کردن سفره ای و یک دورهمی کوچک را خواهند داد؟ کنترل بازار شب یلدا توسط گشت های نظارتی  صفدر شاه ولی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا، اظهار کرد: در مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و .

که تقاضای کالاهای خاص و پر مصرف در بازار افزایش پیدا می کند، مجموعه اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط در سراسر خوزستان گشت هایی را با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط در حوزه بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، استاندارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآستانه شب یلدا؛ مرغ و گوشت کیلویی چند؟

درآستانه شب یلدا؛ مرغ و گوشت کیلویی چند؟