مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:402023-11-27سياسي

پیمانکاران ساخت مسکن که خلاف وعده عمل کنند باید به مردم خسارت بدهند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر شخصی که متقاضی واگذاری زمین از طرح نهضت ملی مسکن باشد، زمین به او واگذار می شود، گفت: برای تامین و تخصیص زمین مسکونی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد مشروط بر آنکه تعاونی های مسکن پای کار باشند و زمین درخواست کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر شخصی که متقاضی واگذاری زمین از طرح نهضت ملی مسکن باشد، زمین به او واگذار می شود، گفت: برای تامین و تخصیص زمین مسکونی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد مشروط بر آنکه تعاونی های مسکن پای کار باشند و زمین درخواست کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد کرمی شامگاه یکشنبه 5 آذر در یازدهمین جلسه شورای مسکن استان ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: پذیرفتنی نیست که گفته شود مشکل مسکن وجود دارد، چرا که به هیچ وجه مشکل زمین در استان وجود ندارد.

وی افزود: در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، بانک ها را موظف به همکاری نموده ایم و حتی در این زمینه گفته شد اگر اعتبار کافی ندارند ما به آنها کمک می کنیم مشروط به اینکه پیگیری کنند، اگر پیگیری صورت نگرفته، یعنی کوتاهی از جانب آنان شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در هیچ جای استان ما مشکل زمین نداریم، تصریح کرد: متاسفانه برخی تعاونی ها در ابتدا کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران ساخت مسکن که خلاف وعده عمل کنند باید به مردم خسارت بدهند

پیمانکاران ساخت مسکن که خلاف وعده عمل کنند باید به مردم خسارت بدهند