مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-28پزشكي

آماده همکاری در برگزاری دوره های تخصصی سلامت و درمان زنان بصورت مشترک هستیم


آماده همکاری همه جانبه با جهاددانشگاهی، بویژه برای برگزاری دوره های تخصصی درمان و سلامت زنان هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس انجمن زنان استان اردبیل گفت: آماده همکاری همه جانبه با جهاددانشگاهی، بویژه برای برگزاری دوره های تخصصی درمان و سلامت زنان هستیم.

دکتر شبنم جعفری زارع، 7 آذر در نشست هم اندیشی با سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل که در راستای هم افزایی و تبادل اطلاعات علمی و همکاری های دوجانبه برگزار شد؛ یکی از شاخصه های توسعه هر کشور را زنان عنوان کرد و افزود: امروزه یکی از مشکلات جامعه در زمینه بهداشت و سلامت، پیشگیری و درمان بیماری HPV است.

وی با ابراز نگرانی در خصوص بیماری HPV و عوارض آن از جمله سرطان دهانه رحم، همگانی کردن واکسیناسیون HPV برای سنین 9-14 ساله را در کشور ضروری دانست و افزود: آموزش و آگاهی دهی در این زمینه رسالت اصلی گروه زنان باید باشد و با توجه به اینکه که جهاددانشگاهی می تواند در آگاهی سازی و فرهنگ سازی در زمینه واکسیناسیون بیماری HPV نقش بسزایی داشته باشد در قالب برنامه کوتاه مدت می توانیم در این زمینه با این نهاد علمی همکاری دشاته باشیم .

رییس انجمن زنان استان اردبیل، زمنیه دیگر همکاری فی مابین را برنامه های آموزشی مشترک کوتاه و بلند مدت با رویکرد درمان ناباروری به روش IUI و سلول های بنیادی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری در برگزاری دوره های تخصصی سلامت و درمان زنان بصورت مشترک هستیم

آماده همکاری در برگزاری دوره های تخصصی سلامت و درمان زنان بصورت مشترک هستیم