مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-26فرهنگي

سند تحولی باغستان سنتی قزوین رونمایی می شود


از سند تحولی باغستان و طرح جامع اتصال سعدالسلطنه به دولتخانه صفوی در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی در قزوین رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از سند تحولی باغستان و طرح جامع اتصال سعدالسلطنه به دولتخانه صفوی در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی در قزوین رونمایی خواهد شد.

مهدی رجحانی در نشست خبری دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی که امروز 5 آذر 1402 در عمارت هنر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهر قزوین از جنبه میراثی هم از باب کمیت و تعداد آثار میراثی و هم از لحاظ ارزش و عمق میراثی و قدمتی جزو برترین ها در کشور شمرده می شود و قزوین را در سالیان دور نسبت به امروز بیشتر می شناختند.

وی افزود: متأسفانه با گذر زمان شناخت جامعه از ارزش میراثی قزوین کاهش یافته است اما یکی از ضرورت های مدیریت استان و نظام حکمرانی محلی و استانی این است که داشته های قزوین معرفی شود.

امیدواریم که با میزبانی در دومین جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی بتوانیم داشته های میراثی استان قزوین را در کانون توجه مردم قرار دهیم.

این مسئول عنوان کرد: تولید محتوا در خصوص قزوین و شناساندن ارزش و محتواهای چند رسانه ای یکی از این اقدامات لازم است، همچنین از دیگر اقدامات لازم که مخاطب خوبی هم دارد برگزاری رویدادهایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحولی باغستان سنتی قزوین رونمایی می شود

سند تحولی باغستان سنتی قزوین رونمایی می شود