مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-28سياسي

الزام تمام دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات هوشمند تا پایان برنامه هفتم


دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در همایش تبیین قوانین توسعه دولت هوشمند و حکمرانی داده ها تکالیف و پروژه های پیشران هوشمندسازی را اعلام کرد.

- دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در همایش تبیین قوانین توسعه دولت هوشمند و حکمرانی داده ها تکالیف و پروژه های پیشران هوشمندسازی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا باقری اصل- دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات- در همایش تبیین قوانین توسعه دولت هوشمند و حکمرانی داده های ملی که با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه ها و تبیین قوانین جدید این حوزه برگزار شد، گفت: این جلسه برای تبیین ریل گذاری مصوبه برنامه هفتم و قانون بودجه سال 1402 در حوزه دولت هوشمند و حکمرانی داده ها برگزار می شود.

وی با اشاره به فرایندهای طی شده در دولت الکترونیک تا پنجره ملی خدمات دولت هوشمند افزود: در حال حاضر که وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می شویم که بیش از 5200 شناسنامه خدمت و در حدود 63 درصد متصل هستند، کاملا مشخص است که بعضی دستگاه ها مانند تامین اجتماعی، آموزش و پرورش و امور مالیاتی در این حوزه پیشرو هستند.

باقری اصل با اشاره به جرم انگاری در قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی درباره عدم رعایت مصوبات الزام آور کارگروه تعامل پذیری، گفت: تاکنون از بند مرتبط با این موضوع در این قانون استفاده نشده و امیدواریم با ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام تمام دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات هوشمند تا پایان برنامه هفتم

الزام تمام دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات هوشمند تا پایان برنامه هفتم