مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-15اقتصادي

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری عربی در رامسر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری یکی از سرمایه گذاران عربی در رامسر با عنوان دهکده سلامت، - گفت: با این طرح به صورت اختصاصی 5 پرواز در هفته از کشورهای عربی به فرودگاه رامسر اتفاق خواهد افتاد.

حسن خیریانپور روز جمعه 24 آذرماه در نخستین همایش توسعه غرب مازندران که در موسسه عالی آیندگان تنکابن برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران میزان قابل توجهی از تنوع ظرفیت ها برخوردار است که در کمتر استانی وجود دارد، اظهار کرد: در کنار آن چالش هایی نیز وجود دارد که باید برای آن برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر نیازمند رشد اقتصادی هستیم با دو اقدام توسعه سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری میسر است، افزود: رشد سرمایه گذاری در دستور کار استان است و سال گذشته با همکاری فرمانداران سه شهرستان همایش فرصت های سرمایه گذاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش 102 مورد فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به ویژه بخش گردشگری، صنایع دستی، صنعت و معدن، کشاورزی و امور زیربنایی با پیش بینی سرمایه گذاری 900 میلیون یورو احصاء شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از فرصت های سرمایه گذاری در غرب مازندران به عنوان یکی از محورهای توسعه یاد کرد و گفت: اگر به دنبال رشد هشت درصدی اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری عربی در رامسر

سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری عربی در رامسر