مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-07بين الملل

شکایت جدید لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه دولت موقت لبنان طی سخنانی در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که طی روز های گذشته یکی از پایگاه های ارتش این کشور را مورد هدف قرار داده و منجر به شهادت یکی از نیرو های .

- وزیر خارجه دولت موقت لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قطعنامه های بین المللی پایبند نبوده و همواره درحال نقض حاکمیت لبنان است اعلام کرد بیروت شکایت جدیدی ضد اسراییل به شورای امنیت ارائه داده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالله بوحبیب وزیر خارجه دولت موقت لبنان طی سخنانی در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که طی روز های گذشته یکی از پایگاه های ارتش این کشور را مورد هدف قرار داده و منجر به شهادت یکی از نیرو های آن و زخمی شدن چند نفر دیگر گشت، اعلام کرد، به نمایندگی لبنان در سازمان ملل دستور داده ام تا شکایت جدیدی علیه اسراییل در شورای امنیت ارائه کند.

در متن این شکایت جدید لبنان از رژیم صهیونیستی آمده است که اسراییل روز سه شنبه یک پایگاه ارتش لبنان را در منطقه العدیسه هدف قرار داد که منجر به شهادت یکی از نیرو های این ارتش و زخمی شدن 3 نفر دیگر گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت جدید لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت

شکایت جدید لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت