مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-09اجتماعي

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی دو شهرستان خوزستان در روز یکشنبه


دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان از غیرحضوری شدن آموزش مدارس در دو شهرستان در روز یکشنبه(19 آذر) به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان از غیرحضوری شدن آموزش مدارس در دو شهرستان در روز یکشنبه(19 آذر) به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

داوود میرشکار اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن هوای سوسنگرد و شوشتر در شرایط ناسالم، آموزش پیش دبستانی و دبستان این دو شهرستان در روز یکشنبه (19 آذر) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان افزود: در برخی دیگر از شهرها نیز هوا در شرایط ناسالم قرار دارد اما وضعیت شاخص هوای این دو شهر عدد بالاتری دارد.

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: در حال حاضر (شنبه شب) شاخص کیفیت هوا در سوسنگرد 173 و شوشتر 160 میکروگرم بر مترمکعب است و وضعیت دیگر شهرها از این عدد کمتر است.

میرشکار در خصوص آتش زدن مزارع نیشکر در کارون و باوی و شکایت حفاظت محیط زیست از دو شرکت نیشکر، گفت: رصدها به صورت شبانه روزی ادامه دارد و یکی دیگر از شرکت های نیشکر نیز به مراجع قضایی معرفی می شود و منتظر رای مراجع قضایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی دو شهرستان خوزستان در روز یکشنبه

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی دو شهرستان خوزستان در روز یکشنبه