مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-10سياسي

وجود 1700 چشمه سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: بیش از 1700 چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع های خدماتی، رستوران های بین راهی، - ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: بیش از 1700 چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع های خدماتی، رستوران های بین راهی، زائرسراها و مساجد موجود در محورهای مواصلاتی استان خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه می دهند.

علی خاکسار با اشاره به نصب 30 تابلو اطلاع رسانی سرویس های بهداشتی و 100 برچسب رسیدگی به شکایات در استان همدان اظهار کرد: در راستای ساماندهی سرویس های بهداشتی، در مرحله اول 30 تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای آگاهی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد و کار ساخت و نصب 20 تابلوی دیگر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سرویس های بهداشتی در مسیرهای بین راهی و دیگر اماکن باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، مطرح کرد: نظافت کامل سرویس های بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و .

از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و ساماندهی سرویس های بهداشتی بین راهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در سطح شهرستان ها انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1700 چشمه سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان همدان

وجود 1700 چشمه سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان همدان