مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-04اقتصادي

30 خانواده بابلسری به کمک مجمع خیرین صاحب خانه شدند


رییس مجمع خیرین شهرستان بابلسر از ساخت 30 واحد مسکونی و بازسازی 20 واحد برای محرومان این شهرستان طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: 45 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم شهرستان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، محمد طلوعی ظهر امروز در آیین تجلیل از اعضای مجمع خیرین محرومیت زدایی این شهرستان و معارفه اعضای آن در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بابلسر، اظهار کرد: اهدای بسته های معیشتی، کمک هزینه خرید جهیزیه، آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، کمک به بیماران خاص از دیگر فعالیت های مجمع خیرین محرومیت زدایی است.

وی افزود: مبلغ 45 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم شهرستان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

طلوعی با بیان اینکه بزرگ ترین سرمایه مجمع خیرین محرومیت زدایی مردم هستند، عنوان کرد: مجمع خیرین یک مجموعه مردم نهاد است و اعضای مجمع از میان خود مردم و افراد معتمد، مردمی، میدانی، خیر و نیک اندیش هستند.

رییس مجمع خیرین بابلسر مهم ترین ماموریت مجمع خیرین محرومیت زدایی شهرستان را احداث مسکن محرومین و اشتغال زایی عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال و کمک به ازدواج جوانان موضوع مهمی در سطح جامعه است، زیرا جوانان سرمایه ملی کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 خانواده بابلسری به کمک مجمع خیرین صاحب خانه شدند

30 خانواده بابلسری به کمک مجمع خیرین صاحب خانه شدند