مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-13سياسي

تاکید استانداران خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان بر گسترش روابط در تمام زمینه ها


استانداران خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان با اشاره به روابط مثبت بین ایران و پاکستان، بر لزوم ارتقای تعاملات تاکید کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی استانداران خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان با اشاره به روابط مثبت بین ایران و پاکستان، بر لزوم ارتقای تعاملات تاکید کردند.

محمد کامران تسوری امروزT 22 آذر، در دیدار با استاندار خراسان رضوی، با ابراز خرسندی از سفر خود به مشهد مقدس، اظهار کرد: چند ساعت است که از سفر ما به ایران می گذرد و در همین مدت بسیار تحت تاثیر جوانب شهر زیبای مشهد قرار گرفته ام.

وی با بیان اینکه روابط گسترده ای بین دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد، افزود: در خصوص تعاملات اقتصادی و تجارت باید کار بیشتری انجام دهیم.

در این راستا به عنوان استاندار ایالت سند پاکستان دعوت می کنیم تا سفری به این ایالت و شهر کراچی داشته باشید.

استاندار ایالت سند پاکستان ضمن قدردانی از مهمان نوازی جمهوری اسلامی ایران در قبال زائران پاکستانی، بیان کرد: درخواست داریم بیمارستان و مراکز خاصی در شهر مشهد با هزینه های مقرون به صرفه برای زائران پاکستانی که شرایط مالی خوبی ندارند، مشخص شود.

تسوری با اشاره به جایگاه علمی و آموزشی دو کشور، عنوان کرد: هرچند سابقه تعاملات آموزشی و آکادمیک بین ایران و پاکستان وجود دارد، اما خواهان گسترش این تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استانداران خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان بر گسترش روابط در تمام زمینه ها

تاکید استانداران خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان بر گسترش روابط در تمام زمینه ها