مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-15پزشكي

93 پزشک و دندانپزشک جهادی در هرمزگان مستقر شدند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: 93 پزشک و دندانپزشک جهادی جهت ارائه خدمات و تجهیزات رایگان پزشکی و درمانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از امروز چهارشنبه در این استان مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان امروز پیرامون برپایی اردوی جهادی پزشکی در استان افزود: برنامه گروه های پزشکی جهادی از  پنجشنبه 23 آذرماه در محل مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس آغاز شده و به مدت چهار روز تا روز یکشنبه 26 آذرماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: این برنامه با حضور جهادی 68 دندانپزشک و دستیار دندان پزشک، 2 فوق تخصص و متخصص قلب، چهار فوق تخصص و متخصص زنان، چهار متخصص چشم پزشکی، 2 متخصص داخلی، یک متخصص جراح و همچنین 2 روانپزشک، ‏پرستار، داروساز، طب سنتی ایرانی، پزشک عمومی، مشاور و مامایی انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان، با اشاره به اینکه این برنامه جهادی با همکاری و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس انجام می شود، اظهار کرد: قرار براین است که در کنار جامعه ایثارگری، جامعه بهزستی و کمیته امداد و همچنین تعداد محدودی از سایر اقشاری که مشکل درمانی دارند، نیز ویزیت و درمان رایگان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 پزشک و دندانپزشک جهادی در هرمزگان مستقر شدند

93 پزشک و دندانپزشک جهادی در هرمزگان مستقر شدند