مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-22سياسي

ارائه خدمات 22 هزار گروه جهادی در هزار منطقه محروم کشور


مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه 22 هزار گروه جهادی در حال ارائه خدمات در یک هزار منقطه محروم کشور در حال فعالیت هستند، گفت: بسیج سازندگی استان مازندران در حوزه محرومیت زدایی سرآمد است و اقدامات خوبی رقم زد.

- ایسنا/مازندران مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه 22 هزار گروه جهادی در حال ارائه خدمات در یک هزار منقطه محروم کشور در حال فعالیت هستند، گفت: بسیج سازندگی استان مازندران در حوزه محرومیت زدایی سرآمد است و اقدامات خوبی رقم زد.

سردار محمد زهرایی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، ضمن اشاره به اینکه باید در جنگ روایتی بیشتر تلاش کنیم، اظهار کرد: در مسئله فلسطین در جنگ روایت ها، صدای مردم غزه به گوش جهانیان رسیده است و بیداری ملت ها نشانه آشکاری است که در طوفان الاقصی دست برتر را دارد.

وی افزود: غزه برگی دیگر از تاریخ را رقم زد که باید به قبل و بعد از 7 اکتبر تقسیم کنیم؛ حماس رژیم صهیونیستی و اسراییل را درهم شکست.

این مسئول، نخستین اولویت بسیج سازندگی را مسئله محوری دانست و یادآور شد: دولت سیزدهم آغوش خودش را برای بسیج سازندگی باز کرد و اقدامات متعددی به صورت مشترک با دولت داریم.

سردار زهرایی با بیان اینکه، دولت سیزدهم در زمینه خدمات رسانی آب شرب 7هزار و 187 روستا را که فاقد آب شرب هستند را شناسایی کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات 22 هزار گروه جهادی در هزار منطقه محروم کشور

ارائه خدمات 22 هزار گروه جهادی در هزار منطقه محروم کشور