مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-11سياسي

آماده سازی 5 فروند اسکله گردشگری در هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 5 فروند اسکله پهلودهی شناورهای گردشگری در بنادر غرب و جزیره قشم در سفر رییس جمهور آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای کمک به معیشت مردم و ایمن سازی شرایط دریانوردی به ویژه گردشگری دریایی، 5 فروند اسکله پهلودهی شناورهای گردشگری شامل سه فروند در غرب استان و 2 فروند نیز در جزیره قشم در سفر رییس جمهور آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پنج فروند اسکله پهلودهی شناور جهش زیادی در چرخه نوسازی ناوگان دریایی هرمزگان صورت می گیرد، بیان داشت: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی در راستای ایمنی مسافرت های دریایی، نیاز به جهش جدید در بحث نوسازی شناورهای مسافربری دارد که از محل وجه اداره شده با تشکیل یک کمیته هماهنگی های لازم انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در این راستا نشست های هماهنگی با وزارت صمت، سازندگان، سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و سایر ارگان های مرتبط برگزار و طرح هایی با همفکری تعاونی ها تهیه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 5 فروند اسکله گردشگری در هرمزگان

آماده سازی 5 فروند اسکله گردشگری در هرمزگان