مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-07سياسي

خدمات رسانی کمیته امداد به 3 هزار دانشجوی خوزستانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از خدمت رسانی این نهاد به 3 هزار دانشجو در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از خدمت رسانی این نهاد به 3 هزار دانشجو در سراسر استان خبر داد.

جمال شیبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: کمیته امداد خوزستان به 3 هزار دانشجوی تحت حمایت و نیازمند در سراسر استان خدمت رسانی می کند.

ارائه کمک هزینه تحصیلی و تأمین شهریه دانشجویان، مشاوره و آموزش از جمله خدماتی است که به دانشجویان تحت حمایت ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه حمایت از توانمندسازی محرومان و نیازمندان رسالت اصلی کمیته امداد است، افزود: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین گام در مسیر توانمند سازی این قشر است.

وی پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان را در تحصیلات مددجویان مؤثر دانست و اضافه کرد: این حمایت نیز کمک شایانی در ایجاد اشتغال خواهد داشت و مسیر روشنی را برای خودکفایی خانواده ها ایجاد خواهد کرد.

شیبه از ارائه خدمات مشاوره به دانشجویان تحت حمایت خبر داد و بیان کرد: این خدمات در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی، به دانشجویان تحت حمایت ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی کمیته امداد به 3 هزار دانشجوی خوزستانی

خدمات رسانی کمیته امداد به 3 هزار دانشجوی خوزستانی