مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-22اقتصادي

انتقاد معاون وزیر صمت از رشد قیمت گذاری کالاهای ایرانی در بورس


افزایش قیمت گذاری کالا های ایرانی در بورس که از مواهب داخلی استفاده می کنند، پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی برادران ظهر امروز در جریان حضور در شهر ساوه و بازدید از چند واحد در شهر صنعتی کاوه گفت: یکی از سیاست های دولت سیزدهم در حوزه حمایت از صنایع بحث تامین ارز واحد های تولیدی است که به منظور رشد تولید و افزایش اشتغال در حال انجام است.

وی افزود: سیاست حمایت ارزی دولت از صنایع با اولویت واحد های تولیدی فعال انجام می شود که با همکاری بانک مرکزی در راستای رشد تولید صورت می گیرد.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: پیش بینی دولت برای تخصیص ارز مورد نیاز در واحد های تولیدی در سال جاری 43 میلیارد دلار بوده است که در هفت ماهه سال جاری 27 میلیارد و 300 هزار دلار آن تخصیص داده شده است.

برادران با تاکید بر اینکه میزان ارز تخصیص یافته در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است، گفت: دولت در نظر دارد با تداوم حمایت های خود در زمینه شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است حرکت کند که در این مسیر تاکنون موفق بوده ایم.

برادران در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند توسعه در بخش سرمایه گذاری با جدیت توسط دولت پیگیری می شود، ادامه داد: با همراهی سازمان تامین اجتماعی موضوع دریافت وجوهات سرمایه گذاری حوزه ماشین آلات در گمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون وزیر صمت از رشد قیمت گذاری کالاهای ایرانی در بورس

انتقاد معاون وزیر صمت از رشد قیمت گذاری کالاهای ایرانی در بورس