مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-02اجتماعي

خرید و ذخیره سازی بیش از 2300 تن شن و نمک در شهرستان بن


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بن با اشاره به اینکه تا کنون اقدامات بسیاری برای مواجهه با زمستان امسال انجام شده، گفت: انجام 65 کیلومتر خط کشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر رییسی گفت: 17 نیروی انسانی با 16 دستگاه در راهدارخانه شهرستان بن مشغول خدمت هستند و تا کنون اقدامات بسیاری برای مواجهه با زمستان امسال انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بن افزود: انجام 65 کیلومتر خط کشی، خرید و ذخیره 2 هزار تن شن  و 350 تن نمک و شانه سازی از جمله این اقدامات است.

رییسی ادامه داد: لکه گیری آسفالت در محورهای بارده به کرسنک به طول 15 کیلومتر، محور یانچشمه به حیدری به طول چهار کیلومتر، سه راهی هوره به سه راهی دشتی به طول سه کیلومتر و مسیر پیربلوط به ارجنک به طول پنج کیلومتر انجام شده است.

وی به تعمیر و اصلاح تابلوها اشاره و اضافه کرد: برخی از جاده های این شهرستان نیاز به نصب تابلو داشت که تابلوهایی بر سر پیچ های خطرناک نصب شد و نصب تابلو در محورها به صورت کامل نیازمند جذب پیمانکار است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بن با بیان اینکه وضعیت چراغ های چشمک زن ماهانه بررسی و تعمیرات لازم انجام می شود، گفت: طی سال جاری گردنه بارده و سه راهی حیدری به جمال لو  نیز شانه سازی و تعریض شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و ذخیره سازی بیش از 2300 تن شن و نمک در شهرستان بن

خرید و ذخیره سازی بیش از 2300 تن شن و نمک در شهرستان بن