مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-15حوادث

انهدام باند سازمان یافته حفاری غیر مجاز در اردبیل


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از انهدام یک باند سازمان یافته حفاری غیر مجاز در شهرستان انگوت استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک باند حفاری غیر مجاز سازمان یافته با دستگیری حفاران و فرد هدایت کننده این باند منهدم شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: پس از کسب اطلاعات لازم و طی عملیات پلیسی با رعایت اصل غافل گیری این باند سازمان یافته متشکل از 6 نفر که با تجهیزات کامل حفاری مشغول ارتکاب جرم بودند در محل حفاری و در حوزه شهرستان انگوت دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: این باند توسط یک فرد سابقه دار هدایت می شد که در نهایت همراه با افراد حاضر در محل حفاری و با دستور مقام محترم قضایی روانه زندان شدند.

شکری با اشاره به اینکه مردم می توانند عامل موثری در شناسایی و دستگیری حفاران غیر مجاز باشند، ادامه داد: همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی در مهار دست درازی چنین طمع کارانی به میراث فرهنگی کشورمان اهمیت ویژه ای دارد و یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل آماده دریافت هرگونه اطلاعاتی درمورد حفاری های غیر مجاز احتمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سازمان یافته حفاری غیر مجاز در اردبیل

انهدام باند سازمان یافته حفاری غیر مجاز در اردبیل