مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-22حوادث

پیدا شدن لکسوس 15 میلیارد تومانی زیر خوراک های دام در دامداری (+عکس)


در بازرسی از محل نگهداری خوراک دام در یک دامداری ، یک دستگاه خودرو لکسوس قاچاق و فاقد مدارک قانونی که زیر مقدار زیادی علوفه جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

- پیدا شدن لکسوس 15 میلیارد تومانی زیر خوراک های دام در دامداری (+عکس) در بازرسی از محل نگهداری خوراک دام در یک دامداری ، یک دستگاه خودرو لکسوس قاچاق و فاقد مدارک قانونی که زیر مقدار زیادی علوفه جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

یک دستگاه لکسوس 15 میلیارد تومانی زیر خوراک دام های یک دامداری در شیراز کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین سـردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس روز 28 آبان با اعلام این خبر گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس از خبری مبنی بر نگهداری خودرو قاچاق در یکی از محله های شهر شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در بازرسی از محل نگهداری خوراک دام در یک دامداری، یک دستگاه خودرو لکسوس قاچاق و فاقد مدارک قانونی که زیر مقدار زیادی علوفه جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

کارشناسان ارزش این خودرو قاچاق را 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: مبارزه بی امان با کالای قاچاق در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن لکسوس 15 میلیارد تومانی زیر خوراک های دام در دامداری (+عکس)

پیدا شدن لکسوس 15 میلیارد تومانی زیر خوراک های دام در دامداری (+عکس)