مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-04سياسي

بهره برداری از نتایج مناظرات دانشجویان در طراحی نقشه مهندسی فرهنگی


سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با توجه به ماموریت ها و راهبردهای این نهاد، جهاد دانشگاهی در ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی استان اردبیل همکاری و نقش هماهنگی را برعهده گرفته است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با توجه به ماموریت ها و راهبردهای این نهاد، جهاد دانشگاهی در ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی استان اردبیل همکاری و نقش هماهنگی را برعهده گرفته است.

حسام رسولی، 13 آذر در پیش رویداد دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به ماموریت ها و راهبردهای این نهاد، جهاد دانشگاهی در ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی استان اردبیل همکاری و نقش هماهنگی را برعهده گرفته است و با تدابیر استانداری اردبیل، دبیرخانه راهبری نقشه مهندسی فرهنگی استان در جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: نسل جدید باید در سطح ملی و منطقه ای در تمام حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی ،اقتصادی تبیین گری کند و برای چالش های جامعه پیشنهاد، راهکار و اقدامات اصلاحی ارائه دهد.

رسولی تصریح کرد: دانشجو ذهن خلاق و فعال و نواندیش دارد و مهمترین نعمت هر جامعه نسل جوان آن است.

وی با بیان اینکه امید می رود از نتایج حاصل از این مناظرات، در طراحی نقشه مهندسی فرهنگی استان و به تبع آن در سطح کشوری بهره برداری شود، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نتایج مناظرات دانشجویان در طراحی نقشه مهندسی فرهنگی

بهره برداری از نتایج مناظرات دانشجویان در طراحی نقشه مهندسی فرهنگی