مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-29سياسي

احیای واحد تولیدی که 120 اشتغال زایی داشت


رییس کل و مدیران قضایی دادگستری استان البرز در دیدارهای مردمی خود، معضل یک واحد تولیدی که به واسطه آلایندگی تعطیل شده بود را برطرف کرد و شرایط را برای بازگشایی فعالیت این مجموعه فراهم نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در دیدار مردمی هفته جاری که در محل حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد ضمن شنیدن سخنان 31 نفر از مراجعان و اطلاع از کیفیت مشکلات حقوقی و قضایی آن ها، ضمن ارائه ارشادات قضایی، دستورات مقتضی را صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه در دیدار مردمی هفته جاری، مسؤولان قضایی استان البرز جمعا به 1037 درخواست رسیدگی کرده اند، افزود: کلیه مدیران قضایی بر اساس دستورالعمل ابلاغی مکلف شده اند حداقل یک روز را در هفته به دیدار با مراجعان و استماع مشکلات آن ها اختصاص دهند که عمدتا این دیدارها در روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

دستور تسریع در آغاز فعالیت یک واحد تولیدی وی با بیان اینکه در دیدارهای هفته جاری مسائل مختلفی از قبیل اختلافات ملکی و مالی، دقت و تسریع در رسیدگی، اختلافات خانوادگی، مشکلات واحدهای تولیدی، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و تقاضای بهره مندی از نهادهای ارفاقی برای آزادی زندانیان مطرح شده است متذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحد تولیدی که 120 اشتغال زایی داشت

احیای واحد تولیدی که 120 اشتغال زایی داشت