مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-18سياسي

همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 قطعی شد؟


امروز در اصلاحیه لایحه بودجه 1403 منابع اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص و مقرر شد تا 50 همت از منابع درآمدی که بنا بود از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای پروژه های عمرانی هزینه شود به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کلیات لایحه بودجه 1403 را رد کرد.

یکی از دلایل نمایندگان برای رد لایحه این بود که دولت احکام برنامه هفتم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و حقوق بگیران، در نظر نگرفته است (به عبارت ساده تر دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال 1403 منبع مالی تعیین نکرده است) و با ارائه نامه کتبی به شورای نگهبان اعلام اجرای این سیاست  مشکل ساز تلقی کرده است.

بر همین اساس نمایندگان اختصاص منابع مالی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان را به عنوان یکی از شروط تایید لایحه بودجه 1403 در نظر گرفتند.

تا جایی که حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1403، در این باره گفت: بودجه ای که همسان سازی حقوق بازنشستگان در آن نباشد از در این مجلس بیرون نخواهد رفت.

  حال به نظر می‎ رسد پافشاری نمایندگان در این زمینه نتیجه داد چراکه امروز (27 آذر 1402) یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اعلام کرد: در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخصو مقرر شد تا 50 همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 قطعی شد؟

همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403 قطعی شد؟