مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-24حوادث

جان باختن 6 نفر در حوادث جاده ای اصفهان


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن 6 نفر در 4 حوادث رانندگی که دیروز و امروز در جاده های استان رخ داد، خبر داد.

- علی مولوی، رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 13 و 15 دقیقه روز گذشته پنجشنبه 2 آذرماه در محور زواره_ امیران یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کشنده فوتون تصادف کرد که در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت که یک آقا و خانم 60 ساله بودند بر اثر صدمات وارده به سر در دم فوت کردند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه تصادف راننده کامیون را به علت عدم رعایت فاصله طولی و راکب موتورسیکلت را به علت گردش به طرز غلط به یک میزان مقصر تشخیص دادند.

وی با اشاره به تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور مبارکه به بروجن افزود: در این حادثه که ساعت 16 و 20 دقیقه عصر روز گذشته رخ داد یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پارس و یک نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند فوت و یک نفر نیز مجروح شد که علت این حادثه از سوی کارشناسان انحراف به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام شد.

 مولوی گفت: همچنین ساعت 8 و 50 دقیقه صبح امروز جمعه 3 آذرماه در محور آزادگان یک دستگاه موتورسیکلت به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودروی سواری پژو پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 6 نفر در حوادث جاده ای اصفهان

جان باختن 6 نفر در حوادث جاده ای اصفهان