مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-02بين الملل

اطلاعات مهم درباره استفاده ارتش اشغالگر از «هوش مصنوعی» برای بمباران غره


برای اولین بار اطلاعات مهمی درباره استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای بمباران غیرنظامیان و خانه هایشان در غزه جهت اعمال شوک و فشار بیشتر به جنبش حماس منتشر شد.

- اطلاعات مهم درباره استفاده ارتش اشغالگر از هوش مصنوعی برای بمباران غره برای اولین بار اطلاعات مهمی درباره استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای بمباران غیرنظامیان و خانه هایشان در غزه جهت اعمال شوک و فشار بیشتر به جنبش حماس منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، چند رسانه عبری زبان تحقیقی را درباره اعطای مجوزی گسترده به ارتش رژیم صهیونیستی جهت بمباران اهداف غیرنظامی در نوار غزه و کاهش محدودیت های مربوط به تلفات غیرنظامی احتمالی در این عملیات و استفاده از سیستم هوش مصنوعی برای شناسایی اهداف بیشتر انجام دادند.

در تحقیقی که مجله +072 و وبگاه عبری سیحا مکومیت انجام دادند، به گفت وگوها با هفت عضو فعلی و سابق دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی از جمله سرویس اطلاعات نظامی، نظامیان نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات علیه نوار غزه شرکت داشتند، شهادت ها و اظهارات و اسناد فلسطینی های ساکن نوار غزه و نیز اظهارات رسمی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر نهادهای این رژیم استناد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مهم درباره استفاده ارتش اشغالگر از «هوش مصنوعی» برای بمباران غره

اطلاعات مهم درباره استفاده ارتش اشغالگر از «هوش مصنوعی» برای بمباران غره