مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-29اقتصادي

تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به نیروهای مسلح در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجا ن غربی گفت: اراضی که توسط این اداره کل به نیروهای مسلح واگذار شده است، ساماندهی و تعیین تکلیف شده تا مورد بهره برداری قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: اراضی که توسط این اداره کل به نیروهای مسلح واگذار شده است، ساماندهی و تعیین و تکلیف می شوند تا نهایت بهره برداری از آنها صورت گیرد.

وی افزود: این اراضی در قالب 73 قطعه در اختیار نیروهای مسلح بوده که تعیین و تکلیف می شوند.

حمزه لو تصریح کرد: این اراضی حدود 500 هکتار بوده که تعیین کاربری، استفاده بهینه در راستای اجرای طرح های مسکن و همچنین صدور سند برای این اراضی از جمله موارد مورد تاکید و قابل پیگیری بود که در این جلسه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تامین زیرساخت های لازم برای نیروهای مسلح در اولویت بوده چرا که نیروهای مسلح سرمایه های این جامعه هستند، گفت: باید در ابتدا از این اراضی نهایت بهره برداری صورت گیرد.

حمزه لو اظهار کرد: این اراضی برای تامین زیرساخت های مورد نیاز نیروهای مسلح در ایفای هر چه بهتر وظایف سازمانی به آنها واگذار شده و جزو اراضی تملک دارایی های سرمایه ای به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به نیروهای مسلح در آذربایجان غربی

تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به نیروهای مسلح در آذربایجان غربی