مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-09سياسي

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم کم نظیر بود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با قدردانی از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی بجنورد، استقبال مردم خراسان شمالی را از این مسابقه ها کم نظیر دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با قدردانی از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی بجنورد، استقبال مردم خراسان شمالی را از این مسابقه ها کم نظیر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی امروز (شنبه، 18 آذر ماه) در دیدار با استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: از استقبال بی نظیر مردم خراسان شمالی شگفت زده شدیم، چنین استقبالی نسبت به دوره های گذشته بی سابقه بوده است.

وی افزود: دولت سیزدهم به فرهنگ قرآنی اهتمام ویژه ای دارد و برای بسط این فرهنگ از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

خاموشی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر گستردگی فرهنگ قرآنی در جامعه است، گفت: محافل قرآنی شب های جمعه در شهرستان ها و امامزاده ها برگزار شوند.

در پایان این دیدار، از سوی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیشنهاد شد مسابقات سراسری قرآن کریم نوجوانان سال آینده به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود.

خاموشی همچنین در دیدار با حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هر سال باید به رونق فعالیت های قرآنی افزوده شود تا در جهان به عنوان یک کشور قرآنی مطرح شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم کم نظیر بود

استقبال مردم خراسان شمالی از مسابقات قرآن کریم کم نظیر بود