مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-23اجتماعي

وقوع 5 سیلاب طی پاییز امسال در مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به رفع شرایط اضطراری در مناطق سیل زده استان، گفت: سیل، مهم ترین مخاطره استان مازندران است که از ابتدای پاییز تاکنون پنج مورد سیلاب را پشت سر گذاشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پاییز که می شود، سیلاب مهمان ناخوانده طبیعت استان مازندران شده و بسیاری از نقاط استان را درگیر خود کرده و به شهروندان و زیرساخت های استان خسارت وارد می کند.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بازسازی و بازتوانی در مناطق سیل زده استان کماکان درحال انجام است.

وی با اشاره به رفع شرایط اضطراری در مناطق سیل زده مازندران، افزود: سیل، مهم ترین مخاطره استان مازندران است که از ابتدای پاییز تاکنون پنج مورد سیلاب را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد: سیلاب به سربندی 185 منزل مسکونی و همچنین تگرگ به 41 واحد مسکونی در مازندران خسارت زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هر باری که بحث سیل به میان می آید، بحث تجاوز به حریم رودخانه ها و ساخت و ساز غیرمجاز در بستر و حاشیه رودخانه ها مطرح می شود که امیدواریم باتوجه به همه مسائل دیار سرسبز از خسارت سیلاب دور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 5 سیلاب طی پاییز امسال در مازندران

وقوع 5 سیلاب طی پاییز امسال در مازندران