مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-28سياسي

تعیین تکلیف بیش از 18هزار قطعه زمین در آذربایجان غربی


معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پس از سفر رییس جمهور به ارومیه مشکل صدور سند برای بیش از18هزار قطعه زمین بعد از 30سال رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یاسر رهبردین معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: پس از سفر سال قبل رییس جمهور به ارومیه رفع مشکل 18 هزار و 500قطعه زمین به عنوان یک مطالبه مردمی به تصویب رسید که به همت استاندار آذربایجان غربی مشکل همه زمین ها رفع و در آستانه صدور سند قرار گرفتند .

 وی افزود: با رفع مشکل این زمین ها جمعیتی بیش از 75 هزار نفر می توانند صاحب مسکن شوند و مهمترین نیاز زندگی این خانواده ها برطرف شود.

 رهبردین تصریح کرد: 18 هزار  و 599 قطعه زمین متعلق به شرکت های تعاونی 11 گانه شهرک گلمان و شرکت تعاونی کوثر ارومیه، شرکت تعاونی مسکن کارکنان ارتش در فرودگاه متروکه خوی، شرکت تعاونی مسکن نقده و مهاباد می باشد که بزودی مردم می توانند ساخت وساز خانه هایشان را آغاز کنند.

  معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سند این زمین ها در حال صدور است گفت: با آغاز ساخت این تعداد واحد مسکونی تحولی در اشتغال و اقتصاد شهرداری ها و بخش صنعت ساختمان سازی استان اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بیش از 18هزار قطعه زمین در آذربایجان غربی

تعیین تکلیف بیش از 18هزار قطعه زمین در آذربایجان غربی