مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-26اقتصادي

از مادرانه های زنان شاغل تا مسئولیت های اجتماعی


با افزایش نرخ زنان تحصیل کرده و حضور مستمر آنان در جامعه، آمار اشتغال زنان نیز رشد زیادی کرد بطوری که زنان عضو جدایی نشدنی از فعالیت های اجتماعی و شاغلان هر جامعه ای شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی با افزایش نرخ زنان تحصیل کرده و حضور مستمر آنان در جامعه، آمار اشتغال زنان نیز رشد زیادی کرد بطوری که زنان عضو جدایی نشدنی از فعالیت های اجتماعی و شاغلان هر جامعه ای شدند.

در سال های اخیر با افزایش تعداد جمعیت سالمندی و کاهش فرزندآوری، برخی صاحبنظران بر این باورند که اشتغال زنان به بر روند کاهش فرزند آوری تاثیر گذاشته است.

چرا که برخی از زنان معتقد هستند ایفای نقش مادری با داشتن شغل و فعالیت اجتماعی در تعارض باهم قرار هستند؛ اما درجامعه زنان موفقی داریم که در کنار شاغل بودن، مادری نمونه هستند و با برقراری تعادل بین مسئولیت خانه و اجتماع به زن و مادری موفق تبدیل شده اند.

سمانه رضازاده راستین یکی از مادران شاغل اهل ارومیه که 40سال سن و یک دختر و 2 پسر دارد، در گفت وگو با ایسنا افزود: بعد از ازدواج و مادر شدن ادامه تحصیل داده و در حال حاضر دبیر دروس فلسفه و منطق و دینی در دبیرستان و استاد فلسفه و منطق است.

رضازاده راستین بااشاره به اینکه مادر بودن مانعی بر ادامه فعالیت اجتماعی و تحصیل او نشده است،خاطرنشان کرد: برای اینکه درنقش مادری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مادرانه های زنان شاغل تا مسئولیت های اجتماعی

از مادرانه های زنان شاغل تا مسئولیت های اجتماعی