مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-15ورزشي

دربی 102؛ جنگ اعصاب و بیانیه به جای فوتبال


صد و دومین مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال هیچ نشانی از فوتبال زیبا و پر هیجان نداشت و بیشتر جنگ اعصاب و کری خوانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تنها نقطه روشن و امیدوار کننده دربی 102 حضور تماشاگران بود! اینکه مردم کشورمان همچنان به فوتبال علاقمند هستند و برای دیدن یک مسابقه فوتبال ظرفیت ورزشگاه در دست تعمیر آزادی را تکمیل می کنند! اما صد افسوس که دو باشگاه بزرگ فوتبال کشورمان که در واقع برند ملی فوتبال ایران محسوب می شوند قدر شان و جایگاه شان را نمی دانند! دو تیمی که همیشه مدعی اند بهترین هستند یکی از نازل ترین و بی کیفیت ترین فوتبال سال های اخیر خود را در دربی 102 به نمایش گذاشتند.

این دو باشگاه پرهودار فوتبال فقط به دنبال نباختن بودند نه بازی فوتبال! تا بتوانند همچنان مثل نوجوانان 15 ساله برای همدیگر کری بخوانند و پز بدهند که بله ما چند ساله نباختیم و طرف دیگر هم بگوید به ما دربی بباز نیستیم! شاید همین حساسیت های کاذب باعث شد که این دربی به جای شهریور در آذرماه! برگزار شود.

قبل از مسابقه هم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تمام تلاش خود را کردند تا برای نخستین مرتبه از کمک داور ویدئویی استفاده شود، مساله ای که همه مربیان و مدیران باشگاه های فوتبال ما می گویند با حضور VAR مشکلات فوتبال مان به پایان می رسد که در تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی 102؛ جنگ اعصاب و بیانیه به جای فوتبال

دربی 102؛ جنگ اعصاب و بیانیه به جای فوتبال