مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-14سياسي

انقلابیون در تحقق دانشگاه های تمدن ساز نقش آفرینی کنند


مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: دانشگاه های نسل پنجم تمدن ساز هستند و کسانی می توانند این اتفاق را رقم بزنند که روحیه بسیجی و دغدغه انقلاب اسلامی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمید پورحسینی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و تقدیر از دانشجویان ممتاز بسیجی با حضور وزیر علوم در دانشگاه بوعلی اظهار کرد: دانشگاه عصر جدید در دنیای امروز مرکز اصلی تولید علم در دنیاست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه تحقق جهاد علم، نهضت تولید علمی و جنبش علمی تاکیداتی داشتند و خوشبختانه از دهه 80 و بعد از فراگیری جهاد علمی، این موضوع در فضای کشور اثرگذار بوده است گفت: در کنار تولید علم تولید ثروت نیز در دانشگاه های علمی جهان مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه وقتی مسئله جدایی دین و علم در جهان مطرح می شود می بینیم بوعلی در مورد طبابت حرف می زند اما موضوعات دینی هم در میان صحبت های او وجود دارد افزود: در یک سیر علمی دانشگاه نقش تمدنی را ایفا می کند، وقتی فضای حکمرانی می خواهد اتفاقی را رقم زند دانشگاه هم فناوری نرم و هم فناوری سخت را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی گفتمان اقتصاد مقاومتی، جهاد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابیون در تحقق دانشگاه های تمدن ساز نقش آفرینی کنند

انقلابیون در تحقق دانشگاه های تمدن ساز نقش آفرینی کنند