مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-12سياسي

اختلاف کارشناسی بین مجلس و دولت بر سر لایحه بودجه طبیعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال رد کلیات لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی امروز، روابط عمومی مجلس اطلاعیه ای با عنوان «تلاش برخی رسانه ها برای اختلاف افکنی میان دولت و مجلس بر سر لایحه بودجه 1403» را به شرح زیر صادر کرد.

- روابط عمومی مجلس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی رسانه ها که منافع شان در اختلاف میان دولت و مجلس است، به دنبال بزرگ نمایی اختلافات فنی و کارشناسی بر سر لایحه بودجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال رد کلیات لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی امروز، روابط عمومی مجلس اطلاعیه ای با عنوان تلاش برخی رسانه ها برای اختلاف افکنی میان دولت و مجلس بر سر لایحه بودجه 1403 را به شرح زیر صادر کرد.

پس از رد کلیات لایحه بودجه 1403 در مجلس برخی رسانه ها به دنبال سوء استفاده از اختلاف نظر کارشناسی دولت و مجلس و اختلاف افکنی بین دو قوه هستند.

این اختلاف افکنی درحالی است که دولت و مجلس در ماه های اخیر با تعامل و هم افزایی توانسته اند اختلاف نظر ها در لایحه برنامه توسعه هفتم را کاهش داده و این لایحه مهم را به سرانجام برسانند.

طبیعتاً هر نوع اختلاف کارشناسی میان این دو نهاد بر سر لایحه بودجه نیز طبیعی بوده و همان طور که امروز رییس مجلس شورای اسلامی بر آن تصریح و تأکید کرد در تعامل نزدیک دو قوه قابل حل است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف کارشناسی بین مجلس و دولت بر سر لایحه بودجه طبیعی است

اختلاف کارشناسی بین مجلس و دولت بر سر لایحه بودجه طبیعی است