مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-22فرهنگي

کتاب باید به عنوان سوغات زیارت در سبد فرهنگی زائر قرار گیرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: درخواست دارم ما را یاری دهید تا در کنار سوغات سنتی مشهد بتوانیم کتاب را به عنوان سوغات زیارت در سبد فرهنگی زائر قرار دهیم.

- محمدحسین زاده امروز 1 آذرماه، در آیین معرفی برگزیدگان نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی و رونمایی از رویداد کتابخوانی قهرمانان، اظهار کرد: سالانه بیش از 4000 عنوان کتاب در استان خراسان رضوی مجوز چاپ می گیرند و چاپ می شوند.

وی افزود: این 4000 عنوان کتاب را تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه که ما را در شورای نظارت بر نشر یاری می کنند، خط به خط و کلمه به کلمه مطالعه کرده و پس از طی نظارت به آن ها مجوز می دهند، این کتاب ها تایید و وارد چرخه نشر می شوند.

بنا به دلایلی که در آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیده شده، اسامی هیات نظارت بر کتاب که ما را یاری می کنند، همیشه گمنام بوده و کسی اطلاع ندارد، بنابراین از زحمت این عزیزان قدردانی می کنیم.

حسین زاده بیان کرد: امروز قرار است کتاب هایی که توانستند نظر داوران را به سمت خود جلب کنند، معرفی کنیم، چرخه کتاب چرخه پر جنب و جوشی است.

نویسنده از لحظه ای که ایده به ذهنش می رسد، نگارش می کند، چرخه توسط ناشر تکمیل می شود، بعد به سمت ما در اداره کل می آید تا روند صدور مجوز را طی کند و بعد با چاپ وارد بازار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب باید به عنوان سوغات زیارت در سبد فرهنگی زائر قرار گیرد

کتاب باید به عنوان سوغات زیارت در سبد فرهنگی زائر قرار گیرد