مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-13سياسي

فروش 47 میلیاردی مزایده خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش 47 میلیارد ریالی در جریان برگزاری دهمین مزایده خودروها و موتورسیکلت های توقیفی این استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش 47 میلیارد ریالی در جریان برگزاری دهمین مزایده خودروها و موتورسیکلت های توقیفی این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی، امروز (بیست و دوم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های سراسر کشور، دهمین مرحله مزایده خودروها و موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان از ساعت 8:30 صبح تا 11:30 روز سه شنبه 21 آذرماه 1402 برگزار شد که در جریان آن، تعداد 26 خودرو و 2 هزار و 445 دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های موضوع این مزایده فروخته شد.

قهرمانی افزود: شرکت کنندگان حاضر در این مزایده حضوری، بر اساس آگهی منتشر شده، تا دیروز مهلت داشتند ضمن ثبت نام از خودروها و موتورسیکلت های موضوع این حراج بازدید کنند که با اتمام مهلت مقرر، طبق جدول زمانبندی، روند اجرایی مزایده با حضور نماینده دادستان، اعضای هیئت عالی نظارت و شرکت کنندگان در بندرعباس برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 47 میلیاردی مزایده خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در هرمزگان

فروش 47 میلیاردی مزایده خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در هرمزگان