مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-25سياسي

سپاه از نخبگان علمی پشتیبانی می کند


فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در حد توان از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان چهارمحال و بختیاری و با حضور مسؤولان ارشد استانی در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در این جشنواره گفت: اگر امروز توانمندی در سطح علمی دنیا داریم، مدیون دانشمندان و نخبگانی هستیم که با روحیه بسیجی مانند شهدای هسته ای، هرکدام برای کشور دارای برکاتی بودند و دشمن هم این ها را به درستی شناخته بود، هم چون شهید فخری زاده، شهید علی محمدی، شهید رضایی نژاد و شهید احمدی روشن، که هر کدام از این شهدا جزو نخبگان علمی کشور ما بودند.

وی افزود: سپاه مجموعه ای به نام سازمان علمی پژوهشی دارد که از نخبگان و نوآوران و کسانی که در زمینه علمی فعالیت می کنند پشتیبانی می کند تا بتواند آن ها را در قالب های مختلف از نظر مادی، معنوی و امکاناتی و تجهیزات پشتیبانی کند.

اکبری در ادامه از راه اندازی 6 مرکز رشد، نوآوری و نخبگان در سطح شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و تصریح کرد: بعضی از این فعالیت ها در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه از نخبگان علمی پشتیبانی می کند

سپاه از نخبگان علمی پشتیبانی می کند