مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-20اقتصادي

مجوز واردات خودرو در راستای نوسازی ناوگان خودرویی پلیس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: این که برخی در شیپور انتفاع اقتصادی فراجا از قِبَلِ واردات خودرو می دمند یا به واقع ناآگاه و بی اطلاعند و یا بی شک مغرض اند و در زمین دشمن بازی می کنند تا بتوانند به اقتدار و توانمندی .

- سخنگوی فراجا گفت: مجوز واردات خودرو اعطا شده به فراجا در راستای نوسازی ناوگان خودرویی پلیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: این که برخی در شیپور انتفاع اقتصادی فراجا از قِبَلِ واردات خودرو می دمند یا به واقع ناآگاه و بی اطلاعند و یا بی شک مغرض اند و در زمین دشمن بازی می کنند تا بتوانند به اقتدار و توانمندی یک مجموعه ی خدمات رسانِ امنیت ساز ضربه وارد کنند.

موضوع مجوز واردات خودرو های سواری بخشی از برنامه ی کلی و کلان نوسازی خودرویی فراجا است که به تناوب در دوره های مختلف به منظور پیشبرد بهتر مأموریت ها انجام شده و می شود.

در حال حاضر بخش قابل توجهی از خودروی مورد استفاده در مأموریت ها ساخت داخل بوده و مناسب مأموریت های شهری است، اما برای پلیس ضروری است تا در مواجهه با مأموریت های مرزی و عملیاتی، تعقیب و گریز، عبور از مناطق صعب العبور و کوهستانی از خودرو های با شتاب و قدرت بالا بهره بگیرد؛ لذا جهت تأمین این قبیل خودرو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات خودرو در راستای نوسازی ناوگان خودرویی پلیس است

مجوز واردات خودرو در راستای نوسازی ناوگان خودرویی پلیس است