مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-11بين الملل

دلایل دروغ بودن اسارت نیروهای حماس توسط صهیونیست ها


ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری از اسرا غزه را منتشر کرد.

شواهدی وجود دارد که این اسرا مردم عادی غزه هستند و ادعای دستگیری اعضای حماس از سوی این رژیم، - فارس پلاس؛ روایت روز - اخیرا ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری منتشر کرده است که ادعا می شود نیروهای حماس توسط ارتش اسراییل به اسارت درآمده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هیچ ویدیویی از عملیات خود در حین بازداشت نیروهای حماس منتشر نکرده، تنها چیزی که منتشر شده ویدیو و عکس هایی است که فلسطینیان برهنه شده در خیابان های غزه اند.

  هانی الماذون رییس امور بشردوستانه آژانس پناهندگی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا در گفت وگو با شبکه سی ان ان گفت: من اغلب افرادی که در تصویر هستند را می شناسم.

وی افزود: آنها نه اسیر و نه جزو مبارزان حماس هستند؛ آنها فقط غیرنظامی هستند که با خانواده هایشان در آنجا بودند و تلاش کردند از این موقعیت نجات یابند.

الماذون می گوید: از دیدن پدر، برادر و یک مغازه دار که از خانه خود بیرون کشیده و به عنوان مبارز حماس مورد بازداشت دسته جمعی قرار گرفته اند گیج و شوکه هستم.

وی افزود: برادرم که تشنج دارد را لخت کردند و در سرما او را در ساحل قرار داده، مورد خشونت قرار دادند و از او عکس گرفتند و وقتی او را شناسایی کرده و متوجه شدند از حماس نیست آزادش کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل دروغ بودن اسارت نیروهای حماس توسط صهیونیست ها

دلایل دروغ بودن اسارت نیروهای حماس توسط صهیونیست ها